3 advent

Hej!

Länge sen jag skrev nått, men har som bara rullat på, knappt haft på datan.
Så de blir väl en kort uppdatering om helgen.
Tyvärr har jag inga bilder för jag har fortfarande inte hittat sladden för att föra över bilder :/

Iaf så har jag och Fredrik haft en toppenhelg, igen!
Men i fredags så var jag och mamma och pappa och kolla lite.. hemligt ;)
Tills vidare iaf, så får vi se vad som händer, HOPPAS är rätt ord!

På kvällen var det fredagsmys hos Fredrik som vanligt, massa mys framför idolfinalen, helt klart att Erik skulle vinna! Sen såg vi en kanonfilm med!

På lördagen så for han iväg tidigt på träning så jag fick sova ut lite, skönt, för jag var heeelt slut!
Sen på kvällen for vi hem till hans mamma på middag, en supermysig kväll med hans familj :)
När vi vart där for vi hem till hans syrra och lånade nån film, såg dom sen somnade gott!

Idag har jag har jag väl egenligen inte gjort så mycket, kollat hockey med brudarna!
Luleå rebels mot Boden, och luleå vannnnn!!!!! wiii :)

Så nu ska jag ut en sväng med hunden, sen blir det PH!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0