andra advent

ÅHNEJ!!!!
Helgen är över...
Den går ju bara för fort?!
Haft en helt underbar helg, igen!

I fredags så var det såklart fredagsmys..
Så jag och Fredrik bänkade oss med godis och läsk för att kolla idol!
Tyckte de var rätt att Tove åkte, tycker inte hon va nå bra :P
Sen har vi bara spelat heroes 3 och kollar film.
Asså vi har säkert spela de spelet i 10 timmar i helgen :S
Eller FREDRIK har spelat haha. För vi kom på en så smart sak att vi kopplade in allt till tvn så jag fick va med och hjälpa från soffan.. MYCKET smart tycker då jag ;)

I lördags var det skidor/skidskytte på tvn. Sen bara slappa!
Och så blev de ju film hela kvällen!

Vi somnade kanske vid 5 den natten, så vi var gode trötta sådär 2 dagen efter..
Fast även om man sover rätt med timmar, så är man ju hur trött som helst :p
Vi tog de lugnt, sen for vi ut och käkade hos hans pappa i buddbyn :)
Ja, sen efter de for vi hem till mig och spelade lite, sen hem till Fredrik för att bara slappa framför en bra film...
Tror ni de belv så, nej!!! Utan ännu några timmar heroes 3....... ;)

Så imorse vid 06.30 var det bara att palla sig hem, tur att han inte bor så långt ifrån mig :p
DET är de jobbiga med att ha hund.. JAG måste ut med han på morgonen...
SUCK! Men men, sånt är livet..

Jag ska jobba idag... inte alls pepp, sjukt trött är jag :S
Men de blir säkert bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0