lill.lördag

Gomorron!
Kan ju börja med att säga, SLARVMAJA!!!
Snackade ju innan om att jag skulle börja lägga upp mer bilder.
Säkert skrivit de i dom tre senaste  inläggen.
Så när jag väl skulle de, laddade kameran och allt, så är sladden borta!?!
Asså för att föra över på datan :S
Asså jag blir nästan förvånad över mig själv hur jäkla lost man kan vara,
Eller så är jag bara fruktansvärt dålig på att leta :p
De hade iofs inte förvånat mig för jag är superdålig på leta.

Så suck!.. Precis vart ute med mitt hjärta! Tänkte ta lite bilder när han lekte i snön.. Då är han bara för söt :)
För han är ju så liten med så han sjunker ju ner överallt så de ser så kul ut!
Men de får bli en annan gång. Jag vill verkligen ha en ny kamera :S
Vill vill vill, men dom är ju svindyra.. Iaf om man inte har nån vidare inkomst :/

Jag skulle ju kunna önska mig i julklapp, men jag vet inte, haha av nån anledning känner jag att vad jag önskar mig denna julen ska kännas rätt, känns som viktigt vad jag önskar mig :P
Så de inte bara bli nå svammel man inte har nån nytta av :p
Men samtidigt får man ju ångest när man tänker, för visst kan man önska sig flera saker, men vilken känns viktigast? hm, får verkligen fundera ut dedär ...

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, äta lite sen jobba..
Har ju som var sjuk fast inte sjuk.. Jag jobbar ju som telefonförsäljare, och min röst har inte funkat?
Vad gör man då liksom, kan man inte prata, så kan man inte jobba.. eller?
Fortfarande att rösten spricker och gör ont, men får väl ge de ett försök iaf..
Kan ju inte vara sjuk hur länge som helst när man egentligen inte är sjuk.. För hade de vart ett annat jobb som man inte behövt prata så mkt i, då hade de ju vart en annan sak... Ja ni fattar, segt dedär :/
Rätt svårt ändå, vad som är rätt och fel, eller iaf vad som är okej?

Hahaha, måste bara berätta en rolig sak som jag kom på när jag skrev rubriken, att förra veckan så var Malin på besök. Typ en torsdag.. Så snackade vi om att vi skulle köpa godis.. Fast det var mitt i veckan.. Men vi tänkte att det är ju lill-lördag igår så då gör de inget, sen när vi väntade på bussen slänger malin ur sig, om onsdagar är lill-lördag, då blir väl torsdagar lill-söndag? Så egentligen var de ju lill-helg, DÅ är det okej ;)

Åh gumman, du är så gullig, typiskt en "vi" kommentar.. PUSSS!

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahah jag är sååå dålig xD



puss på dig med söte :)

2009-12-02 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0