sammanfattning

Hej, och god fortsättning!

Har verkligen inte hunnit skriva nå..
Typ inte vart vid datan, sen ids jag som inte när jag ändå inte kan lägga upp nå bilder som jag hade tänkt göra...

Julen firades ute i Buddbyn men Fredrik och hans familj :)
I fredags så var vi hemma hos Anna och Henke. Vi kollade nån film!
Sen på lördagen var vi hemma hos Fredriks mamma på middag! :)
Kareoke blandannat blev de och en massa god mat ! ;)
I söndags var jag och Fredrik på stan en sväng, sen hem till hans pappa igen ute i Buddbyn för middag, sen massa sällskaps spel för oss ungdomar! hehe ;)
På kvällen blev de hockey, jvm, och film hos Anna och Henke igen :)
Så de är hur min julhelg har sett ut! Helt underbar!

Så de kanske inte blir så mycket med uppdateringar, men de känns inte lika kul när man inte kan ladda upp nå bilder... Men man vet aldrig ;)

Snart ett nytt år, hurraa.. ?!
Ha det bra tills nästa gång, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0