-

Hejsan på er!

Som sagt blir inte så mycke uppdateringar..
Händer som inte sådär jättemycket, så det blir inte så mycket att skriva om.
Just när det ska handlar om ens vardag.. Och det är väl de jag gör, försöker skriva om min vardag =)
Men tänkte att jag skulle försöka bli lite bättre med kameran, så de kommer upp lite mer bilder om vad som händer... Det kanske vore nå? eller vad tycker ni? bara slöseri med tid ?

Iaf nått som är nytt att jag har fått ett extrajobb på Silentium, telefonförsäljare..
Så det blir att sitta och ringa, ragga kunder om kvällarna, MYCKET svårare än vad man tror.. Jösses, fast iofs, de kunde jag gissat mig fram till, jag hatar själv telefonförsäljare... Dubbelmoral? haha

Ikväll blir det fredagsmys, saknar mitt hjärta som är och jobbar... Så massa mys är det som gäller ikväll <3
Hoppas ni får det lika bra som jag ;)
Kram!


Kommentarer
Postat av: malin

bilder blir toppen :) alltid kul att se vad du hittar på vännen min <3

2009-11-29 @ 12:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0