1 advent

Hejsan på er!
Hur har er helg varit!?

Jag har haft en toppenhelg med Fredrik!
Mamma och pappa har vart i stockholm så vi har haft huset för oss själva =)
Eller ja, min cp hund har ju vart hemma med oss... (drygt less är jag på han) och syrran till och från, men hon är ju verkligen överallt och ingenstans.. haha.

Jo som jag funderade på i de tidigare inlägget, jag ska nog försöka börja med att lägga upp lite bilder, måste bara ladda kameran, den är så gammal så den dör så fort hihi. Skulle vara grymt kul att köpa en ny, en som är liiite bättre... Visst min duger! Men man vill alltid ha lite värre, eller? :p

Så helgen i stort har vart, prommisar, stan, film, mys, mys, mys, dataspel(HEROES 3)!!! haha
Så jag har haft det bra, mer än bra!

MEN, vad är de för väder, det är ju första advent idag och vart är snön?
Idag är väl första dagen de är lite minusgrader, men annars?
Jaja, allt jag hoppas på är att få en vit jul!

Nu börjar vardagen igen, får väl se vad jag hittar på!
Ha en fortsatt först advent =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0