hej

HEJ!
Sorry att jag inte skrivit nå på länge... Men har verkligen inte haft orken..
Även om jag haft orken så har internet inte funkat :p

Så, ärligt så minns jag inte vad jag skrev sist...
Men vad har hänt senaste tiden, en jävla massa hockey med brudarna!!!! ;)
Sen, mys mys mys med Fredrik såklart :)
Mm, mycket mer vet jag egentligen inte..
Minnet är bra men kort!

Iaf, LULEÅ REBELS BESEGRADE BODEN MED 6-4 !!!
Hatat av Malin och Sara, men älskat av mig ;)
Ne men jag och brudarna tog oss en tripp till luleå för att kolla just mötet mellan Luleå och Boden.
Grymt spännande match!


Älskling på isen!

Sen var vi igår och kollade Boden mot Asplöven, GRYM match!
DÅ hejar ja såklart på Boden, haha ;)
Boden tog hem det med 5-2, YES!

Sen har vi också kollat div 2, Boden - Luleå rebels, men det är ju som inte samma sak som div 1.... ^^,



Men en annan sak som är katastrof!!!!!!!
Va FAN är det för väder ute???!! REGN!!??
Hata slask!!!!!!!......... BLÄ!......


Ha det bra tills vidare! // Fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0