uppdatering

Hej, nu var det ett tag sen jag skrev... Fortfarande ingen som helst lust att dela med mig av min vardag haha..
Ne så illa är det inte, men jag ids inte skriva, ids inte ens lyssna på musik när jag går ut och går.. ??!!
Vet inte vad som är fel med mig, haha, men de går över!

Men det har då vart en bra helg!
Farmor har vart på besök från Sundsvall, det har vart massa mys med Fredrik, härliga vinterdagar, (iaf idag)
Ja men nog fan har det vart bra, inget att klaga på :)

Men annars finns det inte så mycket att skriva om, fortfarande arbetslös så mina dagar rullar på ganksa fort fast inget att göra... Typ lite för slappt, men blir ju som trött hela tiden istället :P

JO!!! Men nu slog blixten ner från klar himmel!!!
Det var ju sista avsnittet av ensam mamma söker igår!! ÅÅHH dom valde ju helt rätt, mmm så gullit det var, man blir ju helt rörd :D Jag kände verkligen lyckan genom tvn ;)

MEN, det tråkiga är ju att det är ett år till nästa?! :(
SUCK! Lätt det bästa program som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0