en skön dag!

Hej på er alla glada!
Jag hoppas att ni är glada... Kanske lite trött vid den här tiden?
Jag har iaf haft en bra dag, vaknade, tränade lite, hem, så kom älskling förbi på sin lunch så vi fick pussas och kramas lite ;) hihi Sen iväg till kerran, förbi körskolan, men det är ju aldrig nån jävel där??!! Sen förbi boddan och hem, for med mamma och handlade, åt, sen gick jag och mamma på bio! Jag har typ inte gått på bio sen sex and the city... Vi såg bröllopsfotografen!
Det var ju verkligen en typisk svensk film, lite halvdålig men man fick sig några skratt! :)
Superenkel film, så man slapp tänka så mycket, skönt!
Nu så har jag kollat lite tv och känner väl att det snart är dags att krypa ner :)

Imorgon vet ja inte säkert vad som händer, men de löser sig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0