hej, länge sen sist..

som sagt, jag har förstått att jag inte kommer kunna skriva så mkt uppdateringar, mest för att jag aldrig är hemma.. visst fredrik har en data såklart, men vill man sitta vid en data när man kan mysa med den man älskar, SKULLE INTE TRO DE ;)

iaf så kan ja ju passa på nu när jag är hemma en sväng :)

från nyår till nu.. ja...
på nyår for då jag fredrik och johnny ut till buddbyn för att fira nya året.
vi kom dit, hade trevligt med lite folk hos fredriks pappa.
vi lekte lite lekar, som jag och johnny såklart vann ;) höhö
sen vid 12slaget tog vi skotern ut till en stuga, där de var en massa folk, sköt raketer och hade de mysigt :)
ja, ungefär så såg nyåret ut, helt kanon!

annars jag jag och fredrik bara myst, hälsat på blandannat anna och henke, ja vi har haft de allmänt bra!
de ändå dåliga är väl att vi totalt vänt dygnet, typ isäng vid 6 tiden på morgonen alla dagarna...
så man är lite trött i kroppen när man väl tvingar sig upp^^

igår var en typisk sån dag, vi somnade vid 6, sen skulle vi upp vid 10 för att fara ut till buddbyn.
skoterdags i det sköna vädret, men du tror vi tog oss upp, NEJ.. sov till typ halv 12...
DÅ tvingade vi oss upp, och då startade kaoset, inget ville vår väg, haha, allt var emot oss..
men vi tog oss ut iaf, underbar dag i skogen, grillade och myste, älskar verkligen att fara ut med skotern!!!
när vi väl var frusna och trötta efter nån timme begav vi oss hem till buddbyn igen.

då insåg vi att vi inte tog oss in till stan igen, det är ju ändå en bit dit ut...
vi hade ju inte ätit nå heller, typ en macka med lite choklad.
så vi blev tvungen att GÅ in till stan, i tunga skoterskor och storm, TUR DE INTE VAR 20- .. som det vart nu ett tag.. gick väl bra att gå till björns, sen var de så tugnt så trodde ja skulle dö..
ingen energi alls, MEN vi klarade de, snabbt på coop för att handla lite mat, höll ju bokstavligen på att svälta ihjäl haha. och de var så roligt för både jag och fredrik tappar humöret när vi inte har ätit så vi lät som att vi vart gifta i 50 år hahaha.

grymt skönt att komma hem till lägenheten, bara lägga sig och dö ett tag, sen ett varmt bad, det behövdes, hade så ont i bena...
sen blev de poker och film tills vi somnade.. så överlag tycket jag att de har varet hur bra som helst :D

vi får väl se när det blir en ny uppdatering, ska förska fixa kameran, för DÅ kan de bli mer, roligare med bilder...
ha det bra nu :) tjaaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0