Hejdå bloggen.... för denna gången...

Hej alla, saknar faktiskt lite från när jag brukade blogga mycket, men kan ju inte lägga upp bilder från kameran så ids som inte skriva.

Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, kanske borde lägga de på is ett tag, tills suget kommer tillbaka.

Sen troligtvis från första mars kommer jag inte att ha nått internet I DEN NYA LÄGENHETN ;)
Inte skrivit på papper än men har tatt en lägga från första mars, så om allt går vägen blir de flytt då :)

Så de är ju ett litet hinder, men man vet aldrig, kanske fortsätter.. Eller slutar och när jag väl känner att jag vill börja så gör jag kanske en ny... känner mig rätt less på denna, om man nu kan bli less på en blogg, fast man inte skriver..

Okej helt ärligt så tycker jag att den ser så tråkig ut när man läser så de känns inge roligt att skiva, sen inga bilder... hm... om jag gör en ny när jag får suget tillbaka ska jag be nån hjläpa mig göra en snygg sida för sånt kan inte jag haha, jag är som född på stenåldern.... Kan verkligen inget om datorer ochh sånt :P

Så jag får tacka för mig så länge så kanske vi hörs i framtiden! :) Lovar att om de blir så får ni en uppdatering ;)
Kul ni som följt den, men som sagt, inte skrivit så mkt på den senaste tiden...

Ha de nu så bra alla, HEJDÅ // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0